Ir susipažinimas, ir pažinimas, ir nuotykiai kartu…

This entry was posted by on Pirmadienis, 9 kovo, 2015 at

druskininkaiNors vasario 17- 18 dienomis buvo šalta, bet mums, 1a ir 2c klasių mokiniams, šilumos visai netrūko, nes susibūrę iškeliavome į pačią Dzūkijos gilumą. Anksti rytą rinkomės prie mūsų gimnazijos ir, nors vieni kitų dar gerai nepažinojome, buvome kupini lūkesčių ir trykštantys energija susipažinti bei kartu keliauti. Pakeliui į Lietuvos kurortą –drusk Druskininkus, užsukome į Grūto parką, liudijančio apie mūsų šalies buvimą SSSR sudėtyje laikotarpį savo skulptūromis ir kitomis to meto agitacijos priemonėmis. Galėjome pasidžiaugti didele atrakcionų aikštele bei zoologijos sodą primenančiu parkeliu. Pasiekę Druskininkus ir įsikūrę viešbuty, apsilankėme Vandens parke ir praleidome ten daug smagaus laiko. Vakare mūsų laukė jauki salė, kurioje galėjome susipažinti, žaisti žaidimus ir netgi laimėti konkursą, kuriam teisėjavo mūsų brangiosios auklėtojos, mama Jurga bei geraširdis vairuotojas. Vakarą vainikavo puiki 1a klasės berniukų rengta diskoteka, po kurios dar niekas nenorėjo eiti miegot. Tačiau esame mokiniai iš „Ąžuolyno” gimnazijos, todėl klausėme savo mokytojų ir vasario 18 dienos rytą buvome žvalūs kaip niekada. Po pusryčių visi susiruošėme į ekskursiją po mažą, bet pilną lankytinų vietų Druskininkų miestelį. Gidė, pasipuošusi XIX a. damos drabužiais: ištaiginga geltona suknia, senovine samanine skrybėle ir plačiu paltu, aprodė mums Druskininkus ir pasakojo apie įspūdingą gydyklų istoriją. Užsukome į Mikalojaus Konstantino Čiurlionio muziejų, kur turėjome galimybę peržvelgti jo darbų reprodukcijas, kai kuriuos originalius darbus ir išgirsti pasakojimą apie jo asmenybę bei kūrybą. Sėdę atgal į autobusą nekantriai laukėme paskutinės išvykos dalies- „Snow Arenos”. Kas su padangom, kas su slidėm, o kas su snieglentėm – visi nekantravo šokti į šiltus sportinius rūbus ir lėkti trasa. Po poros valandų sporto, nors ir pavargę, bet pilni įspūdžių, džiaugsmingai šaukėme, jog norėsime grįžti atgal čia dar ne kartą. Išvyka artėjo į pabaigą, bet visų dar laukė kelionė namo, kuri nė vienam neprailgo, nes linksmybės tęsėsi ir autobuse. Grįžę namo visiems savo artimiesiems pasakojom ekskursijos smulkmenas, o jau kitą rytą atkeliavę į mokyklą jomis dalinomės ir su draugais. Tikimės, jog kelionė kiekvienam patiko ir paliko dar ilgai neblėstančių prisiminimų.

Miglė Ružinskaitė, Daumantas Banys, 2c kl.

Miglės Ružinskaitės (Druskininkai) ir Martyno Tamkevičiaus  (Kelionė į Druskininkus)  filmai apie kelionę į Druskininkus.