Archive for spalio, 2017

„Prioritetas JAV mokyklose – mokinių įgytos žinios, o ne egzaminų rezultatai“

Posted by on Pirmadienis, 30 spalio, 2017

Pakalbinau 3-čių klasių mokines Rugilę Krikščiūnaitę ir Justę Viltrakytę. Abi jos dalyvavo mainų programoje FLEX ir visus metus svečiavosi Amerikoje. Buvo įdomu sužinoti, kuo gyvenimas ten skiriasi nuo ramaus ir galbūt daugeliui paauglių  nuobodaus gyvenimo Lietuvoje.

  1. Kurioje šalyje ir kuriam laikui buvai išvykusi bei su kokia mainų programa?
  2. Kodėl nusprendei išvažiuoti? Ar buvo sunku apsispręsti, ar tikrai nori visus metus būti svetur?
  3. Kas labiausiai patiko ir kodėl? Ar norėtum vėl tenai sugrįžti, o gal jau planuoji tai padaryti?
  4. Ar žmonių bendravimas ir elgesys JAV skiriasi, lyginant su Lietuva?
  5. Ar buvo sunku prisitaikyti mokslo atžvilgiu? O gal tokia mokslų sistema tau patiko labiau?
  6. Ar susiradai draugų, su kuriais bendrauji ir dabar? Ar norėtum jiems parodyti ir savo gimtąjį kraštą?

 

Justė Viltrakytė, 3c

  1. Buvau JAV, Michigan valstijoje. Ten praleidau 2016-2017 mokslo metus. Išvykau su FLEX mainų programa.
  2. Iš tikrųjų norėjau išbandyti savo jėgas, pamatyti kitą pasaulio pusę ir įgauti patirties. Man nuspręsti buvo tikrai gana lengva, nes tai buvo neįtikėtinai gera galimybė praplėsti akiratį. Sunkiausia, manau, buvo tėvams, nes metai – tikrai ilgas laiko tarpas.
  3. Labiausiai patiko žmonės, kuriuos ten sutikau. Jie buvo labai pozityvūs ir mielai priėmė mane į savo draugų ratą. Sugrįžti atgal tikrai noriu, bet kol kas dar neplanuoju. Gal pavyks, kai baigsiu mokyklą.
  4. Mano manymu, skiriasi. Kaip jau minėjau, dauguma mano pažįstamų žmonių buvo labai pozityvūs ir niekada nekalbėdavo apie savo problemas, o čia, Lietuvoje, dažniausiai būna atvirkščiai. Jų gyvenimo būdas yra kitoks, jie pripratę prie „patogaus“ gyvenimo būdo.
  5. Prisitaikyti buvo tikrai lengva, ir, manau, Lietuvos mokslų sistemą tikrai reikėtų keisti. Prioritetas čia – egzaminų rezultatai, o ne mokinių įgytos žinios. Mano mokykloje JAV buvo atvirkščiai. Aišku, ir jų sistema nėra tobula, turi savų minusų, bet man ji patiko daug labiau negu Lietuvos.
  6. Tikrai taip, šiais laikais labai lengva palaikyti ryšį per socialinius tinklus. Tikiuosi, kad jiems pavyks aplankyti ir Lietuvą.

Nuotraukos:

Rugilė  Krikščiūnaitė, 3d

  1. Buvau išvykusi su FLEX programa į JAV, Kolorado valstiją. Ten praleidau 2016-2017 mokslo metus.
  2. Iš tikrųjų, kai sužinojau, kad esu finalistė, labai džiaugiausi ir tas džiaugsmas užgožė visą nerimą. Gal tik paskutiniąją savaitę prieš išvažiuojant buvo liūdna atsisveikinti su visais savo draugais ir šeima.
  3. Labiausiai patiko jų švietimo sistema, pati mokykla, gausus sporto šakų pasirinkimas, varžybos ir įvairios veiklos po pamokų. Šiuo metu ten sugrįžti dar neplanuoju, tačiau galvoju apie studijas Europoje arba Amerikoje. Aišku, jeigu bus galimybė ten sugrįžti – kodėl gi ne?
  4. Aš manau, kad visi žmonės ten yra gana paprasti ir atviri. Daugelis yra atsipalaidavę, nėra taip, kad nuolat mokytųsi ar būtų susikoncentravę tik į vieną dalyką ir nematytų kitų gyvenimo malonumų.
  5. Tokia mokslų sistema man patiko labiau, viskas ten yra labai paprasta, mokytojai su tavimi bendrauja visai kitaip, lyg su draugais. Nuo 9 iki 12 klasės mokiniai gali pasirinkti, ką jie nori mokytis, gali viską išbandyti. Manau, jog tai jiems padeda lengviau apsispręsti, ką studijuoti ir ką toliau veikti gyvenime.
  6. Turiu tikrai daug draugų, su kuriais bendrauju iki dabar. Jie kaip tik planuoja kelionę į Lietuvą. Labai noriu jiems čia viską parodyti, nes gyvenimą Europoje jie įsivaizduoja visiškai kitaip. Atsimenu, kai pristatinėjau Lietuvą, mano draugai galvojo, jog Lietuva yra Afrikoje, tad, manau, jie tikrai turėtų pamatyti mano gimtąjį kraštą.

 

 

Kalbino Simona Šimkutė,3a

 

Mokytojo dienos proga – karališka puota

Posted by on Antradienis, 24 spalio, 2017

Š.m. spalio 5-ą dieną „Ažuolyno“ gimnazijos mokinių parlamentas suorganizavo Mokytojo dienos šventę – karališkąją puotą, kurios metu apdovanojo  labiausiai pasižymėjusius praėjusių metų mokytojus – didikus.
Nominacija „Metų ordino kavalierius“ už išskirtinį indėlį meno, grožio skleidimo srityje įteikta mokytojui Robertui Žmijauskui. ,,Metų žiniuonės“ nominaciją pelnė informatikos mokytoja Vaidilutė Žukauskienė už išskirtinius nuopelnus ir nuolatinių pastangų reikalaujantį atsidavimą tam tikrose srityse, o ,,Metų filosofu“ už pamokos praskaidrinimą karčiomis gyvenimo tiesomis tapo fizikos mokytojas Saulius Žukauskas. Taip pat valytoja Valentina buvo paskelbta ,,Metų sąjungininke“ už švarų kiemą bet kokiu oru. Nominacija ,,Metų šūkis“ atiteko matematikos mokytojai Darijai Juodzevičienei, pralinksminusiai mokinius fraze ,,Ar tu šneki, ką kalbi?“. ,,Metų bajoriene“ tapo mokytoja Jolanta Ulrichaitė, visuomet padedanti naudojantis informacinėmis technologijomis, na, o garbingas ,,Metų karalienės“ apdovanojimas, skirtas už visokeriopą indėlį karalystės gyvenime, už didelę išmintį įvairiose gyvenimo srityse bei nenustygstamą entuziazmą, įteiktas matematikos mokytojai Vilijai Šileikienei.

Renginyje šventišką atmosferą kūrė šokių grupės ,,Auštra“, vadovaujamos mokytojos Loretos Margaritos Černeckienės, pasirodymas. Nuo jo neatsiliko ir gerą nuotaiką palaikė dainą atlikdama 2e klasės mokinė Elena, kuriai akomponavo Šarlota (2e), taip pat dainą mokytojams skyrė ir Rūta (2d) bei Agnė (2c). Šventės pabaigoje skambėjo muzika ir mokytojai buvo kviečiami į karališką puotą.

Agnė Valaitytė, 2c

Projektas „Mokyklos – Europos Parlamento ambasadorės“

Posted by on Ketvirtadienis, 19 spalio, 2017

Klaipėdos „Ąžuolyno” gimnazijos II-III klasės mokiniai laimėjo „Mokyklos – Europos Parlamento
ambasadorės“ projektą, kuris suteikia galimybę aplankyti Europos Parlamento būstinę Strasbūre ir
dalyvauti jaunimo debatuose ir balsavime Europos Sąjungos klausimais.
Rugsėjo 18-20 dienomis anglų kalbos mokytoja-ekspertė Vitalija Pliakuvienė kartu su mokytojomis iš
kitų Lietuvos mokyklų dalyvavo šio projekto seminare Briuselyje. Mokytoja pristatė mūsų gimnazijos
veiklas, dalyvavo debatuose ir diskusijose Europos Sąjungos ir Europos Parlamento veiklos
klausimais.
Grįžus, mokytoja pasidalino įspūdžiais su mokyklos vadovais ir istorijos mokytojomis, susitiko su
mokiniais ambasadoriais, kurie spalio 10 dieną išvyksta į Strasbūrą.

Susipažinkime su pirmokais

Posted by on Ketvirtadienis, 12 spalio, 2017

Šiemet mūsų ,,Ąžuolyno“ gimnazijos bendruomenės gretas vėl papildė penkios klasės naujų mokinių. Tikriausiai visiems smalsu, kaip sekasi pirmokams, tad nusprendėme pasidomėti, ką jie mano apie mokyklą ir kaip čia jaučiasi.

Klausimai:
1. Kodėl pasirinkai būtent ,,Ąžuolyno“ gimnaziją?
2. Kokių atsiliepimų girdėjai apie mūsų mokyklą? Ar jie pasitvirtino?
3. Kokį didžiausią skirtumą pajutai atėjęs (-usi) į ,,Ąžuolyną“ iš buvusios mokyklos?
4. Kaip jautiesi naujoje bendruomenėje? Kokie pirmieji įspūdžiai?
5. Kas labiausiai patinka mokykloje?
6. Ar susidomėjai gimnazijoje siūloma popamokine veikla? Gal jau lankai kokį nors būrelį?
7. Gal turi pasiūlymų, ką būtų galima pakeisti ,,Ąžuolyne“?
8. Kaip pora žodžių galėtum apibūdinti mūsų mokyklą?
9. Jeigu galėtum antrą kartą rinktis mokyklą, ar eitum į kitą gimnaziją?

Tautvydas, 1aTautvydas, 1a   
1. Planuoju savo gyvenimą sieti su medicina. Man siūlė šią mokyklą, nes čia dirba stipresni tiek tiksliųjų, tiek gamtos mokslų mokytojai, tad, manau, kad verta mokytis ,,Ąžuolyne“.
2. Taip, pasitvirtino. Kiek girdėjau, yra žmonių, baigusių ,,Ąžuolyną“, kurie išvyksta į užsienį mokytis, patenka į garsiuosius universitetus, paskui tikrai būna žinomi žmonės.
3. Per tas kelias savaites didelio skirtumo kol kas nepajutau, bet tikrai matosi, kad mokykla yra sutvarkyta, visos pamokos yra aiškiai išdėstomos, visi mokytojai yra pasiruošę, tad, aš manau, mokykla tikrai verta savo vardo.
4. Įspūdžiai yra tokie, kokių ir tikėjausi realiai, nes nė trupučio niekas nenuvylė. Sakė, bus stiprūs mokytojai, kurie iš tikrųjų gerai išmoko, bent jau per tas kelias savaites, kiek spėjau susipažinti, mokytojai geri ir įspūdį tikrai gerą palieka.
5. Manau tas, kad nebūna jokių konfliktų, kaip būna progimnazijose, gerai, kad per pamokas iš tikrųjų būna labai ramu. Nežinau, gal čia tiktai mano klasėje, bet išties mokykloje yra labai gera atmosfera, ramu.
6. Lankau įvairius būrelius, kinų kalbos modulį. Daug girdėjau atsiliepimų apie kinų kalbą, kad būna reikalinga. Kiti sako, kad nereikalinga, bet „Ąžuolyne“ patikino, kad kinų kalba iš tikrųjų gali praversti gyvenime.
7. Iš pakeitimų mano idėja yra padaryti Maltos ordino mokymus, kuriuose būtų mokomi 9-10 klasių mokiniai suteikti pirmąją pagalbą.
8. Na, tiesiog nuostabi mokykla.
9. Tikrai ne.

Beatričė ir Viltė, 1bBeatričė ir Viltė, 1b
1. B.: Pasirinkau dėl to, kad man senoje mokykloje buvo sustiprinta vokiečių kalba, o čia labiau tikslieji mokslai, o man tikslieji mokslai labiau prie širdies. Tai galbūt padėtų mano ateičiai.
2. V.: Girdėjome, kad čia mokiniai garsėja akademiniais pasiekimais ir labai gerai išlaiko egzaminus ir kad čia dirba labai stiprūs mokytojai. Tai pasitvirtino. Tačiau buvo gandų, kad čia labai daug namų darbų, kad ateina pasikėlę vaikai, bet taip tikrai nėra.
3. B.: Čia žymiai stipriau dėstoma anglų kalba nei mano senojoje mokykloje ir chemijos bei biologijos mokytojos man pasirodė stipresnės, ypač biologijos.
4. V.: Mūsų klasė yra labai šilta, mus labai šiltai priėmė, mokiniai draugiški, jeigu kažko paklausi, jie tikrai atsakys.
5. B.: Turbūt, kad mokytojų požiūris yra į mus kitoks, kad klasėje per pamokas yra tyla, o ne šurmulys.
6. V.: Taip. Lankau porą modulių – biologijos ir chemijos, ir dar chorą.
7. B.: Na, man (turbūt kaip daugumai mokinių) nelabai patinka šitos mokyklos skambutis, bet visa kita man atrodo labai gerai.
8. V.: Čia auga Lietuvos ateitis.
9. Abi: Ne, tikrai ne.

Deimantas ir Elija, 1cDeimantas ir Elija, 1c
1. E.: ,,Ąžuolyno“ gimnazija visąlaik atrodė kaip gimnazija, kurioje auga lyderiai. Manau, mes tokie norime būti ateityje ir norime kažkam vadovauti, kažką turėti savo, kažką kurti ir, man atrodo, kad ,,Ąžuolynas“ yra geriausia vieta tai pradėti.
2. D.: Taip. Kad gera mokykla.
E.: Ne, pagrindiniai atsiliepimai buvo, kad iš tikrųjų yra sunku mokytis, labai daug namų darbų, visi mokytojai mus išmuštruos, bus sunku (ypač man, S. Dacho progimnazijos mokinei), visi turėsime būti auksiniai. Bet iš tikrųjų viskas yra kardinaliai kitaip. Patys mokytojai, vaikai yra motyvuoti ir tai skatina mokytis, mokytojai yra linksmi per pamokas, nebijo pajuokauti.
3. D.: Mokytis reikia.
E.: Taip, skirtumas tas, kad reikia daryti namų darbus (juokiasi).
4. E.: Labai klaidu. Tiek galiu pasakyti.
5. D.: MAXIMA netoli.
E.: Atrakintos durys yra labai gerai.
6. D.: Šokius šoku.
E.: Mes turime savo šokėją, kuris mums pašoka kartkartėm prieš klasę. Kartais ant stalo pašoka, kartais po stalu pašoka (juokiasi)…
7. E.: Kol kas, manau, dar nesimokome tiek ilgai, kad galėtume kažką keisti, dar nematėm tiek daug tų trūkumų.
8. D.: Gera mokykla.
E.: Gera atmosfera.
9. Abu: Ne, tikrai ne.

Gabija ir Austėja, 1dGabija ir Austėja, 1d
1. A.: Todėl, kad čia motyvuoti mokiniai bei mokytojai, kurie labai nori išmokyti vaikus, paruošti juos egzaminams. Taip pat čia yra prestižinė mokykla, kur gerai išlaikomi egzaminai. Be to, labai norėjau patekti į ,,Ąžuolyno“ chorą.
2. G.: Aš girdėjau, kad ,,Ąžuolyne“ labai sunku mokytis, kad mokiniai turi samdytis korepetitorius. Dauguma kalbėjo, kad labai daug namų darbų ir apskritai labai sunku. Kol kas nepasitvirtino, bet žiūrėsime, kaip bus toliau.
3. A.: Vaikai, galėčiau pasakyti, čia yra tikrai draugiški ir motyvuoti mokytis.
4. G.: Aš asmeniškai pirmą kartą bijojau, nes nežinojau, kur eiti, ko klausti, kur kabinetai, tai baisu iš tikrųjų.
5. A.: Tai, ką jau vardijome: mokytojai, daug popamokinių užsiėmimų, draugiški bendraklasiai.
6. G.: Taip, aš lankau daug modulių ir trečią užsienio kalbą (prancūzų). Bet blogai, tai dauguma modulių yra tą pačią dieną.
7. G.: Modulius išdėlioti per visą savaitę, o ne vieną dieną.
8. G.: Net nežinau.
9. Abi: Ne.

Daiva, 1eDaiva, 1e
1. Žinau, kad stipri mokykla. Patiko, kaip ją pristato, kaip į ją žiūrima ir kad čia susirenka žmonės, kurie nori mokytis.
2. Girdėjau, kad čia labai sunku mokytis ir kad nebeturi savo laisvo laiko, bet nemanau, kad tai tiesa, nes kol kas viskas gerai atrodo. Sunku, bet viskas įveikiama.
3. Labai sustiprintos pamokos.
4. Manau, pritampu. Labai sutariu su savo klase ir tikiu, kad ir toliau bus gerai.
5. Skanus maistas (juokiasi). Ir mokytojai, ir draugai.
6. Kadangi pati turiu papildomų būrelių kitoje mokykloje, tai nelabai turiu laiko, bet kartkartėm gal kažką ir palankysiu.
7. Norėtųsi tvarkos valgykloje.
8. Tikrai draugiška, priimanti, stipri ir uždeganti norą mokytis.
9. Ne.

Taigi, apklaususios visų pirmų klasių atstovus, galime teigti, jog šie žmonės pasirinko Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją ne be priežasties. Mokiniai teigė, jog mokytis šioje gimnazijoje jiems yra didelė garbė ir malonumas, nes turi puikią galimybę tobulėti įvairiose srityse ir siekti aukštumų ne tik mūsų šalyje, bet ir svetur. Taip pat dauguma apklaustųjų patvirtino, jog atmosfera yra jauki ir tinkama mokytis, mokytojai yra stiprūs bei visada pasiruošę padėti. Tikimės, jog mūsų pirmokams nepritrūks motyvacijos bei ryžto siekti savo užsibrėžtų tikslų ir svajonių.

Agnė Valaitytė, 2c
Lukrecija Giedraitytė, 2e

Projektas

Posted by on Penktadienis, 6 spalio, 2017

Rugsėjo 5 d. „Ąžuolyno“ gimnazijoje vyko Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Klaipėdos savivaldybės bendras projektas: “Alkoholio poveikis žmogaus sveikatai“. Mokiniai vaizdinėmis, meninėmis ir garsinėmis priemonėmis,  žaidimo forma buvo supažindinti su alkoholio vartojimo poveikiu. Prizais apdovanoti daugiausiai teisingų atsakymų gavusios komandos ir mokiniai.